
Hoe ziet teamtraining van Terena eruit?
Wanneer je met Sterk BEGRIP gaat werken, beginnen we met een startworkshop.
Daarna leer je verder in de online leeromgeving. Je gaat oefenen en maakt je snel eerste vorderingen.
Verwacht dan dat je door een worstelperiode heen moet. Geen excellentie zonder bikkelen en doorzetten. Dus het is echt toepassen wat je hebt geleerd in de Academie op elke tekst en elke sociale situatie! En daar heb je elkaar als team bij nodig. Hoe sterker je samenwerkt, hoe meer je de kracht van Sterk BEGRIP ervaart.
Dan komt de 2e training en kom je in de volgende fase dat je de meerwaarde gaat zien. Je staat boven lesstof en elke methode. Ofwel eigen regie over begrijpend lezen.
De vragen die ik zal stellen zijn: Welke successen kun je al vieren? Waar liggen verbeterkansen? Hoe ga je die vormgeven met Sterk BEGRIP?
Van mij mag je verwachten dat ik je de goede richting op stuur. Sterke leerkrachten maken sterke leerlingen. Dus je groeit samen in zelfsturing, zelfredzaamheid en zelfverzekerdheid om leerlingen leesvaardiger te maken.
Indien gewenst kan een extra training over het zelf maken van een CITO-analyse tot de mogelijkheden behoren.
Daarna leer je verder in de online leeromgeving. Je gaat oefenen en maakt je snel eerste vorderingen.
Verwacht dan dat je door een worstelperiode heen moet. Geen excellentie zonder bikkelen en doorzetten. Dus het is echt toepassen wat je hebt geleerd in de Academie op elke tekst en elke sociale situatie! En daar heb je elkaar als team bij nodig. Hoe sterker je samenwerkt, hoe meer je de kracht van Sterk BEGRIP ervaart.
Dan komt de 2e training en kom je in de volgende fase dat je de meerwaarde gaat zien. Je staat boven lesstof en elke methode. Ofwel eigen regie over begrijpend lezen.
De vragen die ik zal stellen zijn: Welke successen kun je al vieren? Waar liggen verbeterkansen? Hoe ga je die vormgeven met Sterk BEGRIP?
Van mij mag je verwachten dat ik je de goede richting op stuur. Sterke leerkrachten maken sterke leerlingen. Dus je groeit samen in zelfsturing, zelfredzaamheid en zelfverzekerdheid om leerlingen leesvaardiger te maken.
Indien gewenst kan een extra training over het zelf maken van een CITO-analyse tot de mogelijkheden behoren.